سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
صدای مهربانی
درباره وبلاگ


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 6
  • بازدید دیروز: 5
  • کل بازدیدها: 33811



شنبه 96 مرداد 7 :: 2:47 عصر ::  نویسنده : محمد مهدوی

ترمیم مو و کاشت مو ایران هیر

ترمیم مو و کاشت مو ایران هیر

ترمیم مو و کاشت مو ایران هیر

ترمیم مو

ترمیم مو و کاشت مو ایران هیر امروزه تکنولوژی به حد اعلاء خود رسیده است و هر روزه شاهد اختراع و ابداع لوازم و کالاهای نوین و هوشمند هستیم اما حوزه پزشکی نیز از این پیشرفت عقب نمانده است و هر سال شاهد ساخت تجهیزات پزشکی نوین و مکانیکی و تمام اتوماتیک هستیم. در واقع میتوان گفت که با پیشرفت علم انقلابی شگرف در حوزه پزشکی بوجود آمد یکی از این آیتم ها دستگاه هایی ددر جهت ترمیم م کاشت مو میباشد زیرا در گذشته و در دهه های اخیر پزشکان برای ترمیم و کاشت مو از جراحی بهره میگرفتند که موجب گلگی و همچنین اذیت بیماران میشد زیرا ترمیم مو و کاشت مو همیشه با زخم و خونریزی و درد همراه بود. به طوری که ترمیم مو و کاشت مو برای افراد بعنوان دغدغه ای محسوب میشد و به عبارتی افراد از انجام این عمل بیم داشتند و همیشه راهی برای فرار از آن را پیدا میکردند و یا از کلاه گیس ها استفاده میکردند.

ترمیم و کاشت مو

اما امروزه با ورود و ابداع روش های نوین و جدید و کاملا مطمئن دیگر نیازی به داشتن ترس برای ترمیم و کاشت مو نیست زیرا راه کارهای کاشت مو در حال حاظر بدون جراحی میباشد و توسط دستگاه های کاملا اتوماتیک انجام میگیرد. باتوجه به روش های ابداعی و نوین هر روزه بر تعداد افرادی که خواهان ترمیم و کاشت مو هستند افزوده میشود زیرا این اطمینان را دارند که دیگر نیازی به تحمل درد و خونریزی و همچنین زخم های پس از عمل نیستند زیرا این زخم ها به گونه ای باعث سوزش کف سر فرد میشود و فرد نمیتواند تا هفته ها پس از ترمیم و کاشت مو اقدام به شستشوی مو خود کند زیرا موجب بروز عفونت و همچنین از بین رفتن بافت موهای کاشته شده میشود یکی دیگر از معایب کاشت مو به روش های قدیمی و بوسیله جراحی صرف مدت زمان زیاد در کلینیک ها میباشد به این معنی که شما باید جلسات متعددی را به کلینیک های ترمیم مو و کاشت مو مراجعه کنید.

ترمیم مو و کاشت مو ایران هیر

ترمیم مو و کاشت مو ایران هیر

مزایا ترمیم و کاشت مو

عمر بالا و با دوام ترمیم مو

حالت کاملا طبیعی موهای ترمیم شد

خط رشد و خط پیشانی طبیعی

خداحافظی با موهای مصنوعی و کلاه گیس ها

منبع: کاشت مو iranhair.net




موضوع مطلب :
شنبه 96 مرداد 7 :: 2:46 عصر ::  نویسنده : محمد مهدوی

هزینه و قیمت تزریق ژل در کلینیک زیبایی

هزینه و قیمت تزریق ژل در کلینیک زیبایی

هزینه و قیمت تزریق ژل در کلینیک زیبایی

تزریق ژل

هزینه و قیمت تزریق ژل در کلینیک زیبایی از آنجائیکه میزان برجسته سازی و فرم دهی اجزای مختلف صورت با یکدیگر فرق دارند و همچنین میزان سی سی مورد نیاز برای هر بخش و هر فرد متفاوت می باشد ، محاسبه قیمت ژل و هزینه و قیمت تزریق ژل تنها پس از مشاوره بالینی ، توسط پزشک پزشک قابل محاسبه می باشد. هزینه تزریق ژل گونه، لب، چانه و … با استفاده از پر کننده های پوست بستگی به نوع و برند محصول استفاده شده و تعداد سرنگ های تزریق ژل مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد. بنابراین هزینه تزریق ژل گونه در افراد متفاوت است. همچنین میزان قیمت پروتز لب و گونه براساس نوع جراح و میانگین هزینه برای پروتز چانه و دیگر اعضاء متفاوت میباشد. هزینه تزریق ژل مانند سایر روش های درمان زیبایی تحت پوشش بیمه های درمانی قرار نمی گیرد.

گردآوری: کلینیک زیبایی ایران بیوتی iranbeauty.net




موضوع مطلب :
شنبه 96 مرداد 7 :: 2:45 عصر ::  نویسنده : محمد مهدوی

بوتاکس چگونه اثر می کند

بوتاکس چگونه اثر می کند

بوتاکس چگونه اثر می کند

بوتاکس

بوتاکس چگونه اثر می کند بوتاکس یک نوع سم به نام بوتولینوم است که تزریق آن در زیر پوست،سبب فلج شدن عضلات آن ناحیه و از بین رفتن چین و چروک صورت خواهد شد و ظاهری جوان تر را برای مدتی ایجاد خواهد کرد .

اثرات بوتاکس بسته به تزریقات قبلی بین 3 تا 6 ماه به طول می انجامد و به طور متوسط هر 3 تا 6 ماه یکبار تجدید می شود .
شاید برای بعضی از افراد این سوال پیش بیاید که اگر تزریق بوتاکس در دوره های تعیین شده تکرار نشود آیا پوست از حالت قبل بدتر خواهد شد؟ در جواب

این سوال باید گفت خیر در صورت عدم تمدید بوتاکس ، پوست فقط به حالت قبل بر خواهد گشت و حتی امکان دارد پس از چند مرتبه تزریق ، مقداری از چین و چروک ها کمرنگ تر هم شوند .

تزریق بوتاکس بین 10 الی 20 دقیقه به طول می انجامد و شروع اثر آن بین 4 تا 7 روز است .

بوتاکس چگونه اثر می کند

ماهیچه ها برای حرکت از اعصاب دستور می گیرند و این فرمان توسط یک ماده شیمیایی به نام استیل کولین به ماهیچه ها می رسد . بوتاکس از ترشح استیل کولین و در نتیجه منقبض شدن ماهیچه جلوگیری می کند و باعث صاف شدن جای چین و چروک می شود .

گردآوری: کلینیک زیبایی iranbeauty.net




موضوع مطلب :
شنبه 96 مرداد 7 :: 2:44 عصر ::  نویسنده : محمد مهدوی

کاشت مو در چند جلسه انجام خواهد شد؟

کاشت مو در چند جلسه انجام خواهد شد؟

کاشت مو در چند جلسه انجام خواهد شد؟

کاشت مو

کاشت مو در چند جلسه انجام خواهد شد؟ در کاشت مو با‌توجه به نوع روش پیوند، موهای خود شخص از پشت سر یا ناحیه‌ ای از بدن برداشته می‌ شود سپس با استفاده از میکروسکوپ و لوپ‌ های مخصوص، فولیکول‌های آن به‌صورت تک‌تک جدا می‌شوند و با همان ظرافتی که جدا شده‌اند در ناحیه گیرنده با ایجاد برش‌هایی در حد یک میلی‌متر پیوند زده می‌شود.

اهداف و انتظارات از انجام عمل کاشت مو در افراد مختلف، متفاوت است. اکثر افراد در یک جلسه کارشان به پایان می‌رسد اما مواقعی هم وجود دارد عمل کاشت به دو یا بیشتر از چند روز نیاز داشته باشد.

منبع: کاشت مو iranhair.net




موضوع مطلب :